Dodaj ofertę lub szukaj pracy

Praca Zdalna Banner

Specjaliści ds. Komunikacji w Quixy Talent™

Brak talentów - skonfiguruj profil i wyświetl się jako pierwszy/a

Przejdź do panelu

Oferty pracy zdalnej Strategia Komunikacji

Czym zajmują sięspecjaliści ds. komunikacji?

Specjaliści ds. Komunikacji zajmują się planowaniem i zarządzaniem strategią komunikacji w firmie. Do ich zadań należą:

  • Tworzenie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • Określanie kanałów komunikacji i sposobów dotarcia do odbiorców,
  • Koordynowanie działań związanych z promocją i wizerunkiem firmy,
  • Monitorowanie efektywności działań komunikacyjnych i wprowadzanie zmian w strategii,
  • Współpraca z zespołem marketingowym i działem PR w celu wdrożenia strategii komunikacji,
  • Analizowanie trendów i innowacji w dziedzinie komunikacji i dostosowywanie strategii do zmieniających się warunków rynkowych.